2015. január 24., szombat

11. fejezet - Stupid Dick! +18

Sziasztok!

Meghoztam a következő részt! Amiben kivételesen kettős szemszög szerepel, amire nem sűrűn lesz példa, de a rész most ezt kívánta! 
Jó olvasást hozzá!
Véleményekkel ne kíméljetek. :)

A rész zenéje: Sia - Chandelier
https://www.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM

Esther xx
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sheera


A reggelem, sőt még az éjszakám nagy része is agyalással telt és hogy azon töprengjek, hogy mit is kéne tennem. Van munkám, amit imádok és nem is fogok egy hamar abba hagyni, hiszen elértem, amire egész életemben vágytam. Profi táncos lettem. Ezt nem fogom eldobni két gyönyörű zöld szemért, az holt biztos. Harry nem befolyásol engem semmiben, de akkor miért vagyok ennyire kíváncsi a klubra és erre az egész tánc dologra?

Előre tudom, hogy ez az egész nem az én stílusom lesz, de a kíváncsiságomról vagyok híres, komolyan. Megöl, ha nem tudhatok meg mindent és ez alkalommal az oldalamat a szokásosnál is jobban fúrja az a bizonyos érzés, így tudnom kell. A saját szememmel kell látnom, hogy megnyugodjak és tovább lépjek. Az esély megvan rá, hogy tetszeni fog, de nem vennék rá mérget. Az életemmel tökéletesen megvagyok elégedve és nem fogom felrúgni azt, amiben nincs hiba.

El-től kértem segítséget, hogy Ő mit gondol erről az egészről? Aztán a szokásosat kaptam. Ha megnézed azzal nem veszítettél semmit, maximum egy jó és kellemes élménnyel vagy gazdagabb.
Elmeséltem neki mindent Harryről, hiszen Ő a legjobb barátnőm és nem akadt ki, amin személy szerint meg is lepődtem. Harry fenyegető és bunkó, de mégis valami különös oknál fogva érdekel. Talán pont ezen tulajdonságai a vonzereje titka. Nem mondanám, hogy a rossz fiúkra bukom, de lehet ezt mások megcáfolnák. Könnyen előfordulhat.

Aztán végül, csak a The Hell előtt találom magam, pontban kettőkor. Eszméletlen, de fogalmam sincs, hogy kerültem ide, a lábaim egyszerűen csak vittek és ide vezettek. Megfélemlít ez az egész, ez egy új érzés számomra és egyáltalán nem villanyoz fel, totál kellemetlen. Aztán, csak belököm az ajtót és belépek a klubba, ami sokkal hatalmasabb, mint azt elsőre gondoltam. Hatalmas tér kerek asztalokkal és egy üres térrel középen, de mégsem ez az a dolog, ami első pillanatban megragadta a figyelmem és nem eresztette el. A színpad és a fények, amik megvilágítottak egy szőke lányt, aki éppen táncolt, csak úgy magának, szórakozásból, úgy gondolom. Közelebb érve rá kellett jönnöm, hogy tévedtem. Harry ült a színpaddal szemben egy asztalnál és a mozgó testet figyelte árgus szemekkel. Megköszörültem a torkom, hogy végre észre vegye a jelenlétem.

- Sziasztok. - köszöntem mindkettőjüknek, bár a lány fintorogva tekintett rám.
- Shee, hát eljöttél. - áll fel Harry a székből és mindenféle zavartatás nélkül ölel magához. Mi van vele, ez nekem új.
- El, de látom dolgod van, így vissza jövök később. - idegesen ejtem ki a szavakat és fogalmam sincs mi változtatott a hangulatomon.
- Mi? Nem, Molly éppen végzett. - néz a szőke, rettentő karcsú és mellesleg gyönyörű lány felé, aki duzzogva sétál le a lépcsőn, egyenesen felénk
- Szia. - nyújtom felé a kezem, amikor oda ér hozzánk.
- Ez meg ki? - teszi fel a kérdését Harrynek, rám sem nézve. Neked is szia, ribanc.
- Molly ő itt Sheera, ma őt nézzük meg. - fordul felé Harry, de ilyen lekezelően még sosem hallottam beszélni.
- Nekem nyolc, nem érek rá. - veti oda, majd kecsesen ellépked és az orrát már nem hordhatná magasabban.
- Kedves lány. - gúnyolódok Harryvel.
- Igen, általában az. Talán tart tőled. - kacsint rám, mire össze húzom a szemöldököm.
- Nincs miért. 
- Ebbe nem megyek bele kicsim. Szabad a színpad, ha gondolod. - mutat a színpad felé, mire komolyan az ideg megbasz, csak nem tudom, hogy a tánc vagy Molly miatt.

Kezdőállás és várni, míg elindul az általuk választott zene és csak táncolni. Minden válogatáson ez a mérvadó, így döntik el valóban megfelelsz, kellesz-e neki. Mindent meg kell tenned, annak érdekében, hogy felkeltsd az érdeklődésüket az irányodba, hogy többet és többet akarjanak belőled. Nélkülözhetetlennek kell lenned, azzá kell válnod, szó szerint pótolhatatlanná.

Aztán a zene ténylegesen elindult és én mozdulatlan maradtam.
- Most ugye, csak vicceltek velem? - néztem felváltva a két személyre.
- Mi a gondod Sheera? - kérdezte Harry, egy perverz mosoly kíséretében, ami az arcán játszott. 
- A zene. Úgy nézek ki, mint akinek ez a stílusa? - mutatok magamra, így nyomatékosítva a nem tetszésemet a választása iránt. Minden bizonnyal szándékosan választotta ezt a teljességgel eltérő zenét. Tesztelt engem.
- Úgy gondolom, neked bármi jól állna. Csak add át magad a zenénk, ne agyalj. - válaszolta az arcán ugyan azzal a kicseszett mosollyal, ami azóta ott virított a hülye képén, amint beléptem.

Mert, hogy ott voltam, eljöttem. A The Hell színpadán néztem farkasszemet, magával az ördöggel.


Harry


Bassza meg a kurva élet. Azt hittem ezzel a számmal, majd kifogok rajta, de baszki mekkorát tévedtem. Nézni, ahogy balett lépéseket kezd el előttem fel vonulati, elképesztő. Ahogy a csípője tekeredik, esküszöm most azonnal fellépnék hozzá és keményen megdugnám, úgy felizgat a kibaszott szexi mozdulatokkal, amikkel tisztában is van. Olyan mosoly terül ez az arcán, amit még nem láttam tőle. Piszkos és perverz és kicseszett izgató. Nem hazudok, komolyan itt ülök megkeményedve és az állammal, ami valahol a padlón van darabjaiban, csak a tánca miatt. Nem tudom mit művel velem, de határozottan működik. Nagyon ért a dolgához és most bebizonyosodott, hogy még, ahhoz is, ami elméletileg nem megy neki, de a gyakorlati átültetésben viszont kurvára. Aztán egy utolsó mozdulatával forgatta meg bennem a pengét, amikor az egyik forgása közben a feje mellé emelte a bal lábát, na nekem ott teljesen végem volt. A lágyékom lüktetett és könnyíteni kell rajta hamarosan vagy felrobbanok. Kikészültem.

- Le a kalappal Red, ez lenyűgöző volt. - állok fel a székből, ahogy felém közeledik.
- Aha azt látom. - mutat a nadrágomra, amin egy hatalmas dudor látható.
- Nem hazudok, ezt te okoztad. - ragadom meg a derekát és magamhoz húzom.
- Hiába én nem fogok rajtad könnyíteni. - húzza el a száját hamisan.
- Nem szép dolog tőled valakit felizgatni, aztán nem segíteni rajta. - lehelem a fülébe.
- Harry, ez egyéni szocprobláma. - kacsint rám, majd kilép a fogásomból.
- Egyébként, hogy tetszett? Táncolsz nálam? - kérdeztem rá reménykedve, hogy a válasza igen lesz.
- Bocsáss meg, de nem. - a válasza újfent felidegesített.
- Miért nem? - csattantam fel.
- Ne üvölts velem, vagy most azonnal itt hagylak. - emelte fel a hangját ellenem.
- Merész. Csak maradj itt és nézd meg a lányok próbáját. Gondold át, kérlek. - na már könyörgök is, fasza.
- Rendben.

Fel kell mennem az irodámba, most azonnal. A gatyámban fokozódó nyomás ténylegesen fájdalmas lett, így muszáj valamit kezdenem magammal. Elrohanok a folyosón, aminek a végében található az irodám, de egy hang megállít.

- Harry. - fordulok meg a hang irányába és Molly áll a női mosdó irányába.
- Tessék? - kérdőn tekintek rá.
- Gyere. - suttogja és az ujjával jelez, hogy kövessem.
- Mit akarsz a wc-ben Molly? - kérdezek rá, amikor besétálok utána.
- Szerintem tudod te azt. - nyúl a gatyámhoz és kicsatolja azt.
- Hagyjuk ezt most. - veszem el a kezét a férfiasságomtól.
- Pedig határozottan érzem, hogy kívánsz. - ragad meg újfent. Baszki, ha nem hagyja abba, nem fogom tudni megállni, hogy ne dugjam meg.
- De most nincs időm erre. - hazudok neki.
- Persze. - markolja meg a péniszem, erre nekem ennyi volt. Megragadtam a fenekét és a mosdó kagylóra ültettem.
- Cseszd meg. - néztem a szemébe, de a szavak nem neki szóltak, hanem Sheerának, akire valójában vágytam.

Nem foglalkoztam semmivel, csak hogy könnyítsek a szorításon. Mollyról pillanatok alatt téptem le a kis fellépő ruháját vagy mit viselt és már benne is voltam. Sosem voltam ennyire követelöző és durva, de szerintem még ennyire felizgulva se voltam, eddig életemben. Hangos nyögések szakadtak fel belőlem és belőle is, míg éreztem, hogy a szorítás engedni kezd, de nem annyira, mint azt szerettem volna, így fokoztam a tempón. Annyira el merültem a szexben, hogy nem is tűnt fel, hogy kivágódott a mosdó ajtaja, csak akkor, amikor Ő állt velünk szemben. A rémület, olyan gyorsan fogott el, hogy azonnal abba hagytam a mozgást és kihúzódtam Mollyból.

- Hogy te mekkora egy hülye fasz vagy. - ordította nekem, majd sarkon fordult és kiviharzott a mosdóból.
- Sheera. - futottam utána, de már késő volt. Elment.




2 megjegyzés:

  1. Nem nem nem nem neeeem ittabba hagyni? Komolyan? Fhuuu ha most nem lennek beteg uvoltenek xD iiirj hosszabb reszekeeet pls *-* tuti szamitottal erre a reakciomra :33 nagyon nagyon szereteeem na ebbol kene egy masodik evad majd az biztos hogy azt is ugyanilyen lelkesedessel fogom olvasnii ♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell egy kis izgalom a következő résig, hogy ne unjátok meg. :) Számíthattok, majd hosszabb részekre is. :) És biztosan lesz második évada. :) Örülök, hogy ennyire tetszik. ♥ xx

      Törlés